Szeptember első hétvégéjén a budapesti Hemingway Étterembe voltunk hivatalosan, Timi & Márk esküvőjére. Az ifjú párt tavaly ismertem meg. Céges rendezvényükön zenéltem és azt követően nem sokkal kerestek fel, hogy az idei esküvőjükön szeretnék, ha én lennék a DJ. Egy személyes találkozó alkalmával átbeszéltük a részleteket és megkötöttük a szerződést. A helyszín és a dekoráció...

Folytatás

2017.09.09-én volt az esküvőnk, amihez Ferit kértük fel hangulatfelelősnek. Ő intézte a komplett fény- illetve hangtechnikát, projektoros vetítést, és nagyon jó döntés volt, nem csalódtunk! 😉 Minden pont úgy alakult, ahogy elterveztük, sőt, Feri még túl is szárnyalta az elképzeléseinket azáltal, hogy kreatívan kiegészítette az általunk küldött zenei listákat, és extra effektekkel is szórakoztatott minket. Elég változatos...

Óriási élmény & megtiszteltetés volt számunkra, hogy a Pörögj Zengő ELSŐ családi fitnesznapon ott lehettünk! Jómagam, DJ FEREE – Hivatalos az egész napos rendezvényen a zenéért és a jó hangulatért feleltem, Ringwald Gábor barátom pedig profin vezényelte le műsorvezetőként a programokat. Le a kalappal Csillag Szolnoki és Szolnoki Ádám előtt a profi szervezésért! A edzések szuper jók voltak, nem kisebb nevekkel, mint Gárdus Bence, Sifi, Béres...

A Kopaszi-gáton, egészen pontosan a Ponyvaregényben csaptunk egy fergeteges bulit a CRH csapatával. Egy kis tánctanulással megalapoztuk az estét, majd indult is a buli. Elmondhatom, hogy nagyon bulis társasággal ismerkedhettem meg. Az éjszaka kedvenc dallama természetesen a Despacito volt, ami tagadhatatlanul az idei év legnagyobb slágere. Köszönöm a felkérést, élmény volt Nektek zenélni! Ha kíváncsi...

2018/01/24| Referenciak

Újra együtt szelhetjük át a tenger habjait, ugyanis: 💙 A PartyŐrség & az Anett Tours bemutatja: Partynyaralás a görög tengerparton! 💙 Dátum: 2018. Augusztus 6 – 15. Szállás & utazás & programok: 106.000.- Részletek: 🔆Autóbuszos utazás megbízható busztársasággal 🔆Szakképzett guide kíséret 🔆Szállás 7 éjszakára jól felszerelt, modern apartmanházakban 🔆Teljes utazásszervezés és ügyintézés 🔆Medencés party 🔆Görög vacsora, a...

Jégre tettük magunkat! Éjszakai Korizás műkorcsolya bemutatóval + DJ + Forralt bor és Vodka-szóda-lime akció szombat este a széna téri Jégkertben!⛸🍷 // Night Skating with special lights & effects & music ❄️❄️⛄️❄️⛸⛸❄️❄️❄️❄️⛄️❄️⛸⛸❄️❄️❄️❄️⛄️❄️⛸⛸ ◾ 2018 január 13-án és utána minden szombaton 21-24 óra között! ⛸ Csodálatos, váltakozó fények és zene az egész pályán 🎧🎛 Élő DJ...

2018/01/24| Referenciak

A Finn Nagykövetségen, Petri Tuomi-Nikula nagykövet által egy igazán elegáns & exluzív környezetben zenélhettem a JTB Hungary* jóvoltából. Külföldi partnerek évzáró céges rendezvényére kértek fel, több japán és ázsiai diplomatával, kevés magyar vendéggel….. Sárik Péter Zongoraművész társaságában szórakoztattam a nagyérdeműt. Az állófogadás lounge stílusú, lágyabb zenék szóltak, majd később poposabb zenéket következtek. Külön techinai személyzet...

2017/11/20| Referenciak

Tizennyolc év. Csupán egy pillanat. Tizennyolc év. Ez a buli veled marad.Buli a fiatalokkalSzületésnap csak egyszer van egy évben, de 18-adik csak egyszer egy éltben! Panna 18-adik születésnapjára dj-ként engem kért fel, hogy adagoljam a jobbnál-jobb születésnapi party zenéket és felejthetetlenné tegyem az estét. Külön kérésként a lézer-hazer és Buborékfújó gép sem maradhatott ki 😉...

2017/11/10| Referenciak

Sok helyen megfordultam már rendezvény DJ-ként, de a kazincbarcikai Hard Rock Party mindenképpen benne van a Top3-ban. ☺️ A zártkörű rendezvényen a vendégek a buli hangulatának megfelelően rockosra vették a figurát és a bőrszerkókból, gitárokból, bakancsos talpakból nem volt hiány! A hotel aulája igazi rock koncertté alakult. Saját hang és fénytechnikával dolgozom, és a felszerelésem nagy részét...

2017/10/20| Referenciak

Gabi & Krisztián otthonukhoz közel, a fertőendrédi Tercia Étterembe szervezték lagzijukat! Elmesélték, hogy a szervezés kezdetén csak egy kisebb vacsorát szerettek volna a szertartást követően, aztán meggondolták magukat és hetedhét országra szóló lakodalomba csaptak! A polgári szertartás helyszíne, a Fertőboz szívében lévő Juliánusz völgyben volt. A völgybe érve csodás környezetben találtuk magunkat, már az ősz...

Folytatás

Budapesten, de mégis a város felett esküvőztünk egy újabb forró nyári napon. Andrásék a Petneházy Huszárcsárdában mondták ki a boldogító IGEN-t. Hívogatóan áll a Petneházy széles kapuja, a csárdában pedig remegett a fal a jobbnál-jobb zenéktől. A násznép legnagyobb örömére megadtuk a móDJát ennek az esküvőnek is 🙂 Sok boldogságot kívánok Nektek! Köszönjük Feri az...

2017/10/20| Referenciak, Top

2017/10/04| Referenciak

Hajni & Csabi a hagyományos esküvőt újragondolták, egy szép őszi napon kimondták a boldogító igent, majd egy szombat estén csaptak egy nagy partyt házasságkötésük alkalmából! A táti Öreg Halász Hotel és Étterem a legjobb zenéktől volt hangos. Hajniék Barátaikkal egész éjszaka táncoltak és buliztak, igazi őrült társaság, a legjobbak! Ezúton kívánok sok boldogságot és rengeteg...

2017/10/01| Referenciak, Top

2017/09/07| Referenciak, Top

2017/09/04| Referenciak

Július elején kedves Barátaink, Detti & Dávid keltek egybe. Nagy megtiszteltetés volt számomra, hogy a Nagy Napjukra a zene szolgáltatás kapcsán rám gondoltak. Mint barátok, az egyházi szertartásukra is meghívtak, mely igazán csodálatos volt. Az esküvőjük helyszínéül a Seybold-Garab Pincét választották. A helyszín nagyon szuper volt, a dekorációval együtt, nem beszélve a csodás ízekről! Vacsora...

2017/08/27| Referenciak

Minden esküvő különleges és egyedi alkalom, nemcsak a Pároknak, hanem nekem is. Egyik júniusi hétvégén messzire utaztunk, egészen Erdélyig! Pontosabban a Zentelaki Gátig meg sem álltunk! Karola és Dávid csodás helyszínt választottak esküvőjükhöz. A vendégsereg érkezéséig két pultot is felállítottunk, egyet a lagzira, egyet pedig a szertartásra. Karoláéknak az volt a kérésük, hogy a háttérzene...

2017/07/01| Referenciak

A belváros szívében, a bulinegyed közepén található Zrínyi Palota idén is megnyitotta kapuit Szilveszter éjjelén! Nagy megtiszteltetés volt számomra, hogy ebben a csodás palotában szórakoztathattam zenéimmel a nagyközönséget. Az exkluzív klub évente egyszer, ezen a jeles napon fogaDJa csak a bulizni vágyókat, így igazán különleges helyszínnek számít, mely több száz éven keresztül nyújtott buja szórakozási...

2017/06/30| Referenciak

Hétvégente rezidensként 4 órát játszom a naplementében a Nyereg-ben. Tökéletes ráhangolódás az esti party-ra 🙂 “Péntekenként a naplementével érkezik meg a lemezlovas és az első dallamok, hogy megaDJák a tökéletes zenei aláfestést egy bormámoros, meleg estéhez a Városligeti-tó partján. Vedd elő a romantikus éned: tóparti naplementék a Ligetben! Válj részévé a Liget idilli életének akár a...

Folytatás

A felhasználói élmény fokozása és célzott hirdetések kiszolgálása érdekében, valamint kényelmi és statisztikai célból weboldalunk adatokat (sütiket) tárol a készülékén és webszervereken. Ezen adatok tárolásának móDJát a “Részletek” feliratra kattintva tuDJa módosítani. Abban az esetben, ha hozzájárul a sütik használatához, kattintson az Elfogad gombra Részletek

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogaDJa a sütik használatát.